Vulkanizacija kao opći pojam je kemijska promjena koja kaučuk pretvara u gumu. U automobilskoj industriji se taj isti pojam koristi za istu proceduru prilikom popravka pneumatika, ali i za cijelu granu servisne djelatnosti.
Vulkanizacija kao opći pojam je kemijska promjena koja kaučuk pretvara u gumu. U automobilskoj industriji se taj isti pojam koristi za istu proceduru prilikom popravka pneumatika, ali i za cijelu granu servisne djelatnosti.
Preporučujemo zamjenu guma na zimske početkom zime, točnije prije 15. 11. i na ljetne početkom ljeta, ali ne prije 15. 4. kako je i zakonom propisano.
Zimske i ljetne gume imaju značajne razlike u vrsti gume koja se koristi, unutarnjoj strukturi i gaznoj površini te iz tog razloga je korištenje ljetnih guma zimi i obratno nesigurno, a i s obzirom na to da se gume više troše ako se ne koriste u adekvatnim vremenskim uvjetima i neisplativo.
Vječno pitanje vozača jest: “A što sa cjelogodišnjim gumama?” Njihova popularnost raste iz godine u godinu, a njihova praktičnost je sve više prihvatljivija. Imaju razne prednosti kao što su kupnja samo jednog seta umjesto dva, što automatski znači uštedu novca ili manjak brige o skladištenju drugog seta.No, nije sve baš tako divno. Cjelogodišnje gume su, na kraju krajeva, kompromis između ljetne i zimske gume te nikada neće imati iste sposobnosti na snijegu i blatu kao zimske gume ili grip i sposobnost odvodnje vode kao ljetne gume. Isto tako, jedna od mana jest kilometraža koju vam takva guma omogućava. U prosjeku, cjelogodišnje gume mogu služiti jednom automobilu samo ako radite manje od 25 000 tisuća kilometara godišnje.
Vulkanizacija Rubor nudi prodaju i cjelogodišnjih guma. Nakon razgovora sa našim klijentima, naši stručnjaci će Vam ponuditi gume koje najbolje odgovaraju Vašem stilu vožnje.